  • Data: 2012-12-16 18:30:57
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-16, Axel <a...@o...bezspamu.pl> wrote:
    > Piechota - wczoraj; rowerem - we wrzesniu ostatnio...

    Najzwyczajniej w świecie nie mam czasu. Ten rok jest strasznie
    napakowany. Nie byłem na żadnym przynajmniej tygodniowym wypadzie
    w góry pierwszy raz od... pewnie od pierwszego wypadu w góry gdy
    miałem 5-6 lat :P.

    > Ja tamtedy do pracy (a potem przez cale Pole Mokotowskie) jezdze o 6:30, to
    > raczej mam tam inne widoki. A z brudem nie przesadzaj - przez ostatnie kilka
    > lat bardzo sie tam zmienilo na plus.

    Wciąż za mało. Dla mnie park to albo dzicz, natura i śpiew ptaków
    (np. Lasek na Kole) albo obszar stricte rekreacyjny (jak Pole
    Mokotowskie). Na Park Szczęśliwicki chyba ciągle nie ma konkretnego
    pomysłu. Z jednej strony basen, siatkówka, narty itp, a z drugiej
    haszcze wypełnione bezdomnymi i setki zalanych dziadów (o 6:30 chyba
    mijasz jakichś "wędkarzy").
    Nie mniej mieszkam obok parku już prawie 20 lat i rzeczywiście postęp
    jest. Wtedy to nie był ani park ani lasek. To był po prostu SYF :D.

    > Ja szybko chodze, ale ta sama trasa od jakichs 7-8 lat, wiec prawie kazda
    > nierownosc na chodniku znana :-)
    > Ale jak ide w lunchu w mniej znane strony, to tez nie ma problemu - widze
    > wszystko katem oka.

    Ja w porze lunchu po prostu jem lunch. Albo pracuję i wtedy jest większa
    szansa na wyjście przed 18 i np. bieganie czy rower.
    Poza tym przy czytaniu lubię się naprawdę skupić i odciąć. Źle mi się
    czyta w ruchu (nie należę także do osób, które np. chodzą w kółko
    z książką). Pociąg czy autobus to po prostu idealne miejsce do lektury.
    Śmiem twierdzić, że możliwość spokojnego czytania to zdecydowanie jej
    największa zaleta (choć zaraz przed umożliwieniem rozwoju miasta). :P

    pozdrawiam,
    PK