  • Data: 2012-12-17 11:38:44
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora

    PK wrote:

    > Jeśli jeździsz do pracy ekspresówką (lub jesteś miejskim DEBILEM), to
    > 2-3 razy wolniej. Jeśli jedziesz do pracy przez duże miasto (jak
    > większość rowerzystów) i pojawiają się korki, to czasy są bardzo podobne
    > (tzn. średnia 15-25 km/h - ja akurat jeżdżę bliżej tej większej wartości
    > i się nie męczę, ale mam generalnie dużą naturalną potliwość, więc
    > równie spocony byłbym jadąc 2-krotnie wolniej).

    Nawet mój ojciec, który jeździ obecnie spokojnie, ma średnią do pracy
    blisko 30 km/h. Rowerem, żeby się nie spocić, nijak nie zrobisz więcej
    niż 15 km/h (mówię o prawdziwej średniej, a nie tej z licznika, który
    przestaje liczyć, jak stoisz).

    > Samochodem masz możliwość poruszać się szybciej, ale w rzeczywistym
    > świecie nie wypada aż tak różowo.

    Jak się nie umie jeździć samochodem to być może. Jak się umie, to tylko
    niekiedy metro będzie szybsze (niekiedy, bo trzeba do/od niego dojść,
    poczekać itd.), ale dużo mniej wygodne. Żaden rower.

    > Poza tym 100 razy przyjedziesz do
    > pracy 10 minut wcześniej i nikt na to nie zwróci uwagi. Raz spóźnisz się
    > godzinę przez korki i możesz dostać karton na rzeczy z biurka :D.

    Chyba na stanowisku ciecia parkingowego. Poza tym większe ryzyko, że na
    rowerku przyjedziesz cały w błocie bo Cię ktoś ochlapie, niż że autem
    spóźnisz się o godzinę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??