eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Date: Sun, 13 Feb 2022 19:40:02 +0100
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 13.02.2022 o 19:04, _Master_ pisze:

    > To ja wiem ale jak to się ma do Ampery?

    Oglądałem kilka naukowych filmów nt. hybryd Toyoty (jest kilka takich w
    YT). Toyota próbowała zrobić silnik spalinowy tylko do ładowania
    elektrycznego, ale to jest mniej ekonomiczne od toyotowej klasycznej
    hybrydy. Oni poświęcili badaniom dwadzieścia lat. Zrobili perełkę.

    Szkoda, że urzędasy teraz rzucają im kłody pod nogi - zgaduję, że to
    lobby niemieckich producentów diesli naciska, żeby Toyota za bardzo im
    nie uciekła.

    --
    MN