-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
ne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Date: Sun, 13 Feb 2022 19:40:02 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.5.1
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
<su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
<62076433$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<su8r58$njv$1$Cav@news.chmurka.net>
<62091aef$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<620934b0$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<62094838$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
From: Marcin N <m...@o...pl>
In-Reply-To: <62094838$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <62095082$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 185.53.145.84
X-Trace: 1644777602 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 467 185.53.145.84:65191
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2283
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701466
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.02.2022 o 19:04, _Master_ pisze:
> W dniu niedziela-13-lutego-2022 o 17:41, Marcin N pisze:
>> W dniu 13.02.2022 o 15:51, _Master_ pisze:
>>> Chyba prostrze i tańsze i bardziej uniwersalne niż skomplikowane
>>> przekładnie toyoty.
>>
>> Przekładnie Toyoty są kompletnie nieskomplikowane z inżynierskiego
>> punktu widzenia. Znacznie prostsze niż skrzynia biegów. I całkowicie
>> bezawaryjne.
>>
> To ja wiem ale jak to się ma do Ampery?
Oglądałem kilka naukowych filmów nt. hybryd Toyoty (jest kilka takich w
YT). Toyota próbowała zrobić silnik spalinowy tylko do ładowania
elektrycznego, ale to jest mniej ekonomiczne od toyotowej klasycznej
hybrydy. Oni poświęcili badaniom dwadzieścia lat. Zrobili perełkę.
Szkoda, że urzędasy teraz rzucają im kłody pod nogi - zgaduję, że to
lobby niemieckich producentów diesli naciska, żeby Toyota za bardzo im
nie uciekła.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.22 20:33 _Master_
- 13.02.22 20:54 Marcin N
- 13.02.22 23:00 Myjk
- 14.02.22 12:49 K
- 14.02.22 14:02 TomN
- 14.02.22 14:35 J.F
- 14.02.22 14:39 J.F
- 14.02.22 16:30 Myjk
- 14.02.22 16:44 Myjk
- 14.02.22 16:54 K
- 14.02.22 17:28 Myjk
- 14.02.22 17:36 K
- 14.02.22 17:45 J.F
- 14.02.22 18:11 Myjk
- 14.02.22 18:55 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=