eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 12 Feb 2022 08:39:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.1
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
    <su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    In-Reply-To: <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <62076433$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.53.145.84
    X-Trace: 1644651571 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 489 185.53.145.84:49579
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2091
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701440
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.02.2022 o 20:57, Myjk pisze:
    > Nijak się mają PHEV do "wałka
    > blue diesel", bo tryb CHARGE jest trybem ZAWSZE wymuszonym przez
    > użytkownika, a skoro użytkownik ma w dupie czy jeździ na prądzie czy na
    > silniku w takim PHEV (jak postawiona była teza pismaka), to i trybu CHARGE
    > nie używa, szczególnie że silnik wtedy chodzi na wysokich obrotach i przy
    > każdym wciśnięciu gazu jeszcze te obroty podbija na poziom 4-5k obrotów
    > przez co jazda jest zwyczajnie nieprzyjemna. W trybie SAVE czy HEV niczym
    > się nie różni od zwykłych HEV, za to ma znaczną przewagę nad klasycznymi
    > ICE, szczególnie nad klekotami.

    Nie bardzo znam te hybrydy plug in. Pojęcia nie miałem, że mają jakieś
    tryby przełączane ręcznie. Wg mnie powinno w ogóle nie być trybu
    "charge". Przecież w tych plug-inach ma chodzić o to, żeby dużą baterię
    ładować z gniazdka a silnikiem to co najwyżej na 3 km - jak w zwykłych
    HEV'ach.

    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: