-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 12 Feb 2022 08:39:32 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.5.1
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
<su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
From: Marcin N <m...@o...pl>
In-Reply-To: <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <62076433$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 185.53.145.84
X-Trace: 1644651571 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 489 185.53.145.84:49579
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2091
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701440
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11.02.2022 o 20:57, Myjk pisze:
> Nijak się mają PHEV do "wałka
> blue diesel", bo tryb CHARGE jest trybem ZAWSZE wymuszonym przez
> użytkownika, a skoro użytkownik ma w dupie czy jeździ na prądzie czy na
> silniku w takim PHEV (jak postawiona była teza pismaka), to i trybu CHARGE
> nie używa, szczególnie że silnik wtedy chodzi na wysokich obrotach i przy
> każdym wciśnięciu gazu jeszcze te obroty podbija na poziom 4-5k obrotów
> przez co jazda jest zwyczajnie nieprzyjemna. W trybie SAVE czy HEV niczym
> się nie różni od zwykłych HEV, za to ma znaczną przewagę nad klasycznymi
> ICE, szczególnie nad klekotami.
Nie bardzo znam te hybrydy plug in. Pojęcia nie miałem, że mają jakieś
tryby przełączane ręcznie. Wg mnie powinno w ogóle nie być trybu
"charge". Przecież w tych plug-inach ma chodzić o to, żeby dużą baterię
ładować z gniazdka a silnikiem to co najwyżej na 3 km - jak w zwykłych
HEV'ach.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.22 08:41 Marcin N
- 12.02.22 12:23 JDX
- 12.02.22 18:35 Cavallino
- 12.02.22 21:17 Myjk
- 12.02.22 21:21 Myjk
- 12.02.22 22:44 Shrek
- 13.02.22 00:38 ii
- 13.02.22 15:51 _Master_
- 13.02.22 17:41 Marcin N
- 13.02.22 19:04 _Master_
- 13.02.22 19:40 Marcin N
- 13.02.22 20:33 _Master_
- 13.02.22 20:54 Marcin N
- 13.02.22 23:00 Myjk
- 14.02.22 12:49 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi