-
11. Data: 2009-07-03 08:21:41
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: konradskce <k...@w...pl>
On 2 Lip, 15:45, "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "konradskce" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> > co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
> >uwag co miało miejsce w innym komisie w Kutnie.
>
> Pewnie Motokutno :) To sa hardkorowe ziomki, od nich emanuje agresja w
> strone kupujacego. Zaleta tego jest, ze sa idioto i marudo odporni.
>
> tech.
Zaraz po standardowym "Dzień dobry" padło "Tylko Transalp" i nie
wydziwialiśmy nic a nic.
Niestety sprzedawcy dali do zrozumienia że kupujacy to niemile
widziany gość - być może gdybyśmy posturą i stylem bycia przypominali
właścicieli rozmowa byłaby inna. Jeden z kolegów kupił u nich kiedys
Intrudera 1400 i motocykl jest w bardzo dobrym stanie. Co do samej
procedury zakupu określił to zestawem wyrazów mocno nacechowanych
emocjonalnie. Zdecydowanie nie polecam.
-
12. Data: 2009-07-03 08:26:06
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: Kuczu <q...@g...com>
Jasio pisze:
> Nie nie, ja pisałem, że da się - jako przykład.
Tak pytam bo akurat kolo od GS jest takie same jak od imbrykow. Ma nawet
miejsce na druga tarcze.
> Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a to
> mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.
Ale Ty masz rury 41 mm ? No to wystarczy ze kupisz sobie golenie od
GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna
pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala reszta.
> Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.
j.w.
> Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie
> fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.
Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
13. Data: 2009-07-03 08:30:35
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>
yo!
nie do konca nadążam za tokiem Twojego rozumowania. bo wg mnie:
1. motocykl w Kutnie wyglada nie najgorzej
2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
3. czesci do GN 400 jest w srocz
4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
o GS500 mam swoje zdanie - nie wiem jednak dlaczego wyskoczyles z nim jak
filip z konopii.
szynszyll
xtz750
p.s. rownie popularny jest XT600 i co z tego?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2009-07-03 08:38:53
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: falco <m...@w...pl>
Jasio pisze:
> Taaak, a widziałeś przednią tarczę hamulcową tego egzemplarza z Kutna?
Dziękuję.
> Wyciągnij wnioski z naszej pięknej i długiej dyskusji, którą sam
> zapoczątkowałeś.
Wyciągam, nie wiem może tego nie "widać", ale właśnie po to wszystkich
zamęczam pytaniami, by nie wsadzić się na minę. Naprawdę piekielnie
doceniam, że niektórym się chce ze mną wałkować temat, bo to dla mnie
bardzo ważne informacje!
> BTW 650 Euro to chyba nie 3300zł
;) 650 x 4.37 kurs dnia = 2840 zł a w Motosiece jest wystawiony za 2900
(za 3300 był na alledrogo) ;)
> To nie jest kwestia lubienia czy nie. To jest kwestia komfortu
> psychicznego i nie zadawania sobie pytań
"Lubię", to był skrót od lubię (bo) wiem co mam. ;)
> Powiem tak - może i niektórzy wieszają psy na GS 500. Może to jest
> kupiasty motocykl. Ale popularny jak jasna cholera i części jest do
> niego mnóstwo.
Ja nie oceniam w ten sposób żadnego motocykla, jeśli któryś mi się nie
podoba, zwyczajnie nie biorę go pod uwagę, jeśli to coś w nim jest, to
drążę temat czy warto go kupić. Dlatego tak ważne jest to o czym mówisz
- dostępność części, obsługa, itp.
> Wiem, Ty sądzisz, że najlepiej
> byłoby mieć oryginał.
Motocykl jest dla mnie niesamowitą przyjemnością, na co dzień śmigam
Garbusami, ale pokochałem 2 oo i chcę mieć taki motocykl na który z
przyjemnością patrzę i jeszcze większą frajdą dosiadam.
Wcale nie jest pewne, że będzie to GN 400, bo już parę osób mi
wspomniało, że mogą być problemy z częściami, zdecydowanie lepiej jest
ponoć do GN 250, ale ten temat już był... ;)
Ten mnie zainteresował, ale to nie znaczy, że go kupię.
Co do oryginałów... owszem mam zajoba na punkcie stanu fabrycznego, ale
nie jestem ortodoksem, jeśli stwierdzę, że coś warto zmienić, poprawić,
to bardzo chętnie to robię.
W 1 Garbie mam różne zmiany (choćby niezależne ogrzewanie, łącznie z...
fotelami, choć dawno nie używane) ;) w 2 wszystko jest na fabrykę.
Do babci Jawy jak wiesz założyłem kierunkowskazy, choć większość to
odradzała, sprawdzają się idealnie (i to wciąż bez normalnego
ładowania!!!). Dałem 2 lusterka, choć w oryginale nie było nawet 1.
Założę "elektrownię" od Cezety 350, ale tylko dlatego, że trafiłem
całość w niemal tej samej cenie co oryginalny regler, które jak dotąd
trafiały sie tylko złomiaste w końcu 50 lat robi swoje... ;)
P.S. Zjechaliśmy już trochę w bok, ale fajnie się gada... ;)
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
15. Data: 2009-07-03 08:39:59
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: konradskce <k...@w...pl>
On 2 Lip, 18:23, falco <m...@w...pl> wrote:
> konradskce pisze:
>
> > Możesz zajrzeć też do "irek - motocykle".
>
> Ok! Poszukam w sieci, zobaczę co mają.
> --
> Pozdr! falco
>
> Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
> Popiel 1200 '70 1.2 6V
> SenNa... Jawa 356 '58 175
Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie w odległości ok. 5 km przy
wjeździe do Kutna od strony Wawa, Łowicz.
Zdecydowanie warto odwiedzić każdy z nich. Poza tym w Irek - Motocykle
można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
w tym Sokoła 1000 z koszem.
Ps. Do Kutna mam 100 km, nie jestem powiązany z żadną w/w firmą.
konradskce
-
16. Data: 2009-07-03 09:04:03
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: falco <m...@w...pl>
szynszyll pisze:
> 2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)
> 3. czesci do GN 400 jest w srocz
O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie
hehehe
Niestety wciąż nie mogę w Wawie nikogo namierzyć kto ma podobny sprzęt,
by obejrzeć na żywca.
> 4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
Dokładnie tak. ;)
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
17. Data: 2009-07-03 09:06:15
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: falco <m...@w...pl>
konradskce pisze:
> Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie
> można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
> w tym Sokoła 1000 z koszem.
Jeśli tylko sam pojadę, to na pewno zajrzę obejrzeć polskie perełki.
Dzięki!
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
18. Data: 2009-07-03 09:27:11
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
falco napisał(a):
>> 2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
> Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)
kurde, jednak masz mega dzwiny gust :)
w oryginale gienki sa po prostu... paskudne :) w ogole ten motocykl
wywoluje u mnie mdlosci, ale to przez to ze wcholere musialem sie tym
sluzbowo najezdzic :)
Ale trzeba przyznac, ze konstrukcja w normalnym uzytkowaniu nie do
zajebania.
>> 3. czesci do GN 400 jest w srocz
> O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie
nooo a mi sie wydaje, ze jednak do GN400 jest tego jednak nie za duzo a
jak juz to wychodzone niemilosiernie. Za to do 125/250 od cholery. Ale
proooosze wez sobie upatrz co innego :)
>> 4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
> Dokładnie tak. ;)
A koniecznie w singlu?
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
19. Data: 2009-07-03 09:46:16
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
news:h2kfb8$7q9$1@news.onet.pl...
> Jasio pisze:
>> Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a
>> to mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.
>
> Ale Ty masz rury 41 mm ? No to wystarczy ze kupisz sobie golenie od
> GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna
> pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala
> reszta.
Tak jest, 41 mm.
Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od
bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.
W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to
oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.
I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo
dobierania zacisku z tego samego modelu. Chociaż, jak o tym
pomyślałem, zapewne i to da się przełożyć pomiędzy wieloma modelami.
>
>> Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.
>
> j.w.
>
>> Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie
>> fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.
>
> Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)
>
A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.
Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez
metaloplastyki.
Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części
od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym
założyć takie trochę lepsze.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
20. Data: 2009-07-03 09:56:05
Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-07-03 11:46:16 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:
> Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez
> metaloplastyki.
> Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od
> innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym
> założyć takie trochę lepsze.
A ja mam takie głupie być może pytanie, zachaczające pewnie o kwestie
uczuciowe - a nie lepiej było zostawić sobie VFR-e, będącą jakby z
definicji motocyklem nowocześniejszym, bardziej dopracowanym itepe? Nie
wiem, może to ja czegoś nie kumam, ale poprawianie fabryki na dłuższą
metę IMHO nie ma większego sensu*, bo to zazwyczaj nigdy nie ma końca i
ciężko później jest wyjeździć włożone pieniądze i czas. Lepiej chyba
poprostu kupić lepszy motocykl (lepszy - czyli bardziej dopasowany do
oczekiwań). Oczywiście zakładając, że celem jest jeżdżenie, a nie
dłubanie samo w sobie.
* nie dotyczy HaDecji ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco