    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Date: Fri, 03 Jul 2009 10:38:53 +0200

    Jasio pisze:

    > Taaak, a widziałeś przednią tarczę hamulcową tego egzemplarza z Kutna?
    Dziękuję.

    > Wyciągnij wnioski z naszej pięknej i długiej dyskusji, którą sam
    > zapoczątkowałeś.

    Wyciągam, nie wiem może tego nie "widać", ale właśnie po to wszystkich
    zamęczam pytaniami, by nie wsadzić się na minę. Naprawdę piekielnie
    doceniam, że niektórym się chce ze mną wałkować temat, bo to dla mnie
    bardzo ważne informacje!

    > BTW 650 Euro to chyba nie 3300zł

    ;) 650 x 4.37 kurs dnia = 2840 zł a w Motosiece jest wystawiony za 2900
    (za 3300 był na alledrogo) ;)

    > To nie jest kwestia lubienia czy nie. To jest kwestia komfortu
    > psychicznego i nie zadawania sobie pytań

    "Lubię", to był skrót od lubię (bo) wiem co mam. ;)

    > Powiem tak - może i niektórzy wieszają psy na GS 500. Może to jest
    > kupiasty motocykl. Ale popularny jak jasna cholera i części jest do
    > niego mnóstwo.

    Ja nie oceniam w ten sposób żadnego motocykla, jeśli któryś mi się nie
    podoba, zwyczajnie nie biorę go pod uwagę, jeśli to coś w nim jest, to
    drążę temat czy warto go kupić. Dlatego tak ważne jest to o czym mówisz
    - dostępność części, obsługa, itp.

    > Wiem, Ty sądzisz, że najlepiej
    > byłoby mieć oryginał.

    Motocykl jest dla mnie niesamowitą przyjemnością, na co dzień śmigam
    Garbusami, ale pokochałem 2 oo i chcę mieć taki motocykl na który z
    przyjemnością patrzę i jeszcze większą frajdą dosiadam.

    Wcale nie jest pewne, że będzie to GN 400, bo już parę osób mi
    wspomniało, że mogą być problemy z częściami, zdecydowanie lepiej jest
    ponoć do GN 250, ale ten temat już był... ;)

    Ten mnie zainteresował, ale to nie znaczy, że go kupię.
    Co do oryginałów... owszem mam zajoba na punkcie stanu fabrycznego, ale
    nie jestem ortodoksem, jeśli stwierdzę, że coś warto zmienić, poprawić,
    to bardzo chętnie to robię.
    W 1 Garbie mam różne zmiany (choćby niezależne ogrzewanie, łącznie z...
    fotelami, choć dawno nie używane) ;) w 2 wszystko jest na fabrykę.

    Do babci Jawy jak wiesz założyłem kierunkowskazy, choć większość to
    odradzała, sprawdzają się idealnie (i to wciąż bez normalnego
    ładowania!!!). Dałem 2 lusterka, choć w oryginale nie było nawet 1.
    Założę "elektrownię" od Cezety 350, ale tylko dlatego, że trafiłem
    całość w niemal tej samej cenie co oryginalny regler, które jak dotąd
    trafiały sie tylko złomiaste w końcu 50 lat robi swoje... ;)

    P.S. Zjechaliśmy już trochę w bok, ale fajnie się gada... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V