    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.warszawa
    Subject: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Date: Wed, 18 May 2011 09:17:43 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Znam to tłumaczenie. Ot usprawiedliwienie własnego widzimisię.

    Tak tak, staruszek nie wie, gdzie stoją to go we wszystkich świętych
    złapali.

    > No pewnie - prędkość w mieście jest za niska, to wedle uznania.

    Nie, generalnie według uznania, a że w mieście ograniczenie jest niskie to w
    miejscach gdzie warunki pozwalają na szybszą jazdę nagminnie łamie się to
    ograniczenie. Robią to wszyscy kierowcy: szare ludziki, policjanci, posłowie
    ... poza jednostkami tamującymi ruch. Trzeba mieć po prostu trochę oleju do
    organizowania ruchu drogowego.