  • 111. Data: 2009-02-06 18:38:27
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: "DaNieL" <d...@s...pl>

    http://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_video

    --
    Pozdr.
    Daniel

  • 112. Data: 2009-02-06 18:49:18
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    DaNieL pisze:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_video

    No i?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 113. Data: 2009-02-07 15:12:32
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 02 Feb 2009 12:13:24 +0100, Tom01
    <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f> wrote:

    >Ja mogę bez problemu pokazać kilka prostych metod na sprawdzenie np
    >poziomu emisji CRT, czy ktoś grzebał w napięciu na trafopowielaczu.
    >Niestety jest pewne, że pokażą one tragiczne w swej wymowie wyniki.

    Przepraszam, że odgrzewam, ale jak możesz coś więcej napisać, to było
    by miło.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 114. Data: 2009-02-07 15:44:32
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > Przepraszam, że odgrzewam, ale jak możesz coś więcej napisać, to było
    > by miło.

    Przy jaskrawości 100%, wyświetlić proszę cały czarny ekran. Jeśli będzie
    jasno szary a w poprzek będzie kilka cienkich jaśniejszych prążków,
    kineskop jest nieboszczykiem.

    Przy jaskrawości 80-100 cd/m&2, na czarnym tle, proszę wyświetlić kilka
    ciemnych odcieni, w postaci dużych prostokątów np 0-10%, od czerni z
    krokiem 1%. Taki obraz testowy, jest w pierwszej wersji Nokia Test
    Monitor. Jeśli ciężko je odróżnić, kineskop jest nieboszczykiem.