  • 1. Data: 2009-02-01 01:39:07
    Temat: Pelen exif
    Od: koala <f...@w...pl>

    Uzywalem kiedys u znajomego przegladarki ktora pozwalala na odczyt
    podpietego obiektywu do body. Wydawalo mi sie ze to FastStone Image
    Viewer, ale nie moge znalezs tej opcji. Moze to bylo cos innego. Mozecie
    mi cos polecic

    thx

  • 2. Data: 2009-02-01 11:35:45
    Temat: Re: Pelen exif
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    koala wrote:
> [...]
    > podpietego obiektywu do body. Wydawalo mi sie ze to FastStone Image
    > Viewer, ale nie moge znalezs tej opcji. Moze to bylo cos innego.

    XnView? Adobe LightRoom?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-02-01 13:51:15
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mikolaj Tutak napisał:

    > XnView?

    XnView słabo wspiera Makernotes. IMO nie tędy droga.

    m.

    --
    Oprócz świra trzeba jeszcze mieć talent.
    - Maciej Bojko

  • 4. Data: 2009-02-01 13:58:15
    Od: "Marcin W" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "koala" <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > podpietego obiektywu do body. Wydawalo mi sie ze to FastStone Image
    > Viewer, ale nie moge znalezs tej opcji. Moze to bylo cos innego. Mozecie

    PhotoME.
    --
    Marcin W

  • 5. Data: 2009-02-01 14:21:57
    Od: koala <f...@w...pl>

    Marcin W wrote:
    > Uzytkownik "koala" <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >

    > PhotoME.

    dzieki o to chodzilo

  • 6. Data: 2009-02-01 18:13:00
    Od: "Marcin W" <m...@o...pl>

    > dzieki o to chodzilo

    OK, nie ma za co! :-)

    --
    Marcin W

  • 7. Data: 2009-02-01 19:09:34
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    > podpietego obiektywu do body. Wydawalo mi sie ze to FastStone Image
    > Viewer, ale nie moge znalezs tej opcji. Moze to bylo cos innego. Mozecie

    W Fast Stone w czasie wyswietlania obrazu dojezdzasz kursorem myszy do
    prawej krawdzi ekranu. Otworzy sie okno z danymi EXIF.

  • 8. Data: 2009-02-02 04:26:24
    Od: koala <f...@w...pl>

    Ajgor wrote:
    > Uzytkownik "koala" <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > W Fast Stone w czasie wyswietlania obrazu dojezdzasz kursorem myszy do
    > prawej krawdzi ekranu. Otworzy sie okno z danymi EXIF.

    tak wiem lubie ten program, ale brakuje mi w nim takiego podgladu exifa
    jaki daje PhotoME