eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Tue, 28 Sep 2010 08:23:55 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 37
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c637e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <i7hod8$a0p$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@c...net>
    <4c9e5a4c$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <op.vjm04mzbh2iph9@evo>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f53df$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f6ebe$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4ca138e2$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285662235 3560 194.63.133.138 (28 Sep 2010 08:23:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2010 08:23:55 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313190
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28 Sep 2010 00:37:54 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:


    > Do obu potrzebne są z grubsza te same dane, bo wykresy mocy na kołach,
    > które są używane, obrazują tak naprawdę moc na kołach przy przełożeniu
    > 1:1 (lub inaczej mówiąc moc na silniku - straty), czyli żeby je wykonać
    > trzeba znać np. aktualne przełożenie.

    Czy z Twojego bełkotu wynika, że moc na kołach jest zależna od
    przełożenia? Pytam, bo nie rozumiem powyższego. Możesz
    jaśniej/prościej?

    > Moc na kołach jest przedstawić o
    > tyle prościej, że znajomość przełożenia nie będzie chyba konieczna do
    > obliczenia wartości maksymalnej,

    Chyba nie będzie konieczna?

    > chociaż do narysowania całego wykresu w
    > skali obrotów silnika już raczej tak.

    Można sobie narysować w funkcji prędkości kół.

    >>> Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny.
    >>
    >> Nie?
    >
    > Nie.

    Rozwiniesz?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: