eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-28 10:23:55
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 28 Sep 2010 00:37:54 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:


    > Do obu potrzebne są z grubsza te same dane, bo wykresy mocy na kołach,
    > które są używane, obrazują tak naprawdę moc na kołach przy przełożeniu
    > 1:1 (lub inaczej mówiąc moc na silniku - straty), czyli żeby je wykonać
    > trzeba znać np. aktualne przełożenie.

    Czy z Twojego bełkotu wynika, że moc na kołach jest zależna od
    przełożenia? Pytam, bo nie rozumiem powyższego. Możesz
    jaśniej/prościej?

    > Moc na kołach jest przedstawić o
    > tyle prościej, że znajomość przełożenia nie będzie chyba konieczna do
    > obliczenia wartości maksymalnej,

    Chyba nie będzie konieczna?

    > chociaż do narysowania całego wykresu w
    > skali obrotów silnika już raczej tak.

    Można sobie narysować w funkcji prędkości kół.

    >>> Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny.
    >>
    >> Nie?
    >
    > Nie.

    Rozwiniesz?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: