eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-28 14:39:50
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin Robert Rędziak

    >> Do obu potrzebne są z grubsza te same dane, bo wykresy mocy na kołach,
    >> które są używane, obrazują tak naprawdę moc na kołach przy przełożeniu
    >> 1:1 (lub inaczej mówiąc moc na silniku - straty), czyli żeby je wykonać
    >> trzeba znać np. aktualne przełożenie.
    >
    > Czy z Twojego bełkotu wynika, że moc na kołach jest zależna od
    > przełożenia? Pytam, bo nie rozumiem powyższego. Możesz
    > jaśniej/prościej?

    Sorry, późno już było, chodziło oczywiście o moment na kołach, nie moc.

    >> chociaż do narysowania całego wykresu w skali obrotów silnika już
    >> raczej tak.
    >
    > Można sobie narysować w funkcji prędkości kół.

    Ale takich wykresów się nie używa. Używa się w zasadzie czterech:

    - Moment na silniku w funkcji obrotów silnika
    - Moc na silniku w funkcji obrotów silnika
    - Moment na kołach (przy przełożeniu całkowitym 1:1) w funkcji obrotów
    silnika
    - Moc na kołach w funkcji obrotów silnika

    I z tych czterech najłatwiej uzyskać jest ostatni, a jest to akurat ten,
    który był wyśmiany.

    >>>> Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny.
    >>>
    >>> Nie?
    >>
    >> Nie.
    >
    > Rozwiniesz?

    A co tu rozwijać?

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: