  • Data: 2010-09-28 14:57:38
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 04:06, Filip KK pisze:

    > No to teraz wszystko jest jasne... Mowa o starych automatach! A ja tu
    > się rozdrabniam.
    >
    > W moim automacie w BMW nie ma czegoś takiego jak "automat-lag".

    Wez juz nie pierdol.
    Jak dobrze widze to masz E39 z 3.0d i tam masz ciut nowoczesniejsza
    skrzynie niz w E34, ktora glownie rozni sie tym, ze dolozyli mozliwosc
    manualnej zmiany biegow, a tak to jest stary dobry automat z konwerterem.
    I nie sciemniaj ze ta skrzynia nie ma lagow, bo tak sie sklada, ze mam
    to samo polaczenie (3.0d i steptronic) tylko w innej budzie (E38) i
    dobrze wiem jak to dziala.
    Takze lagi jak najbardziej wystepuja, ale tez w niczym nie przeszkadzaja.

    --
    Karolek