eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Mon, 27 Sep 2010 12:39:14 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-68-246.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1285584088 7943 77.112.68.246 (27 Sep 2010 10:41:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 10:41:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
    Thunderbird/3.0.8
    In-Reply-To: <s...@b...chello.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312959
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-27 11:58, Brzezi pisze:

    > A co ma kickdown w stosunku do diesla?

    Ma dużo. Bo w dieslu nie trzeba używać kickdown, żeby sprawnie
    wyprzedzać czy przyspieszać. Możesz być na tym samym biegu.

    > kickdown sluzy do wiekszej kontroli
    > nad tym na jakim biegu jedzieszw trybie automatycznym: wciskasz lekko gaz
    > -> przyspiesza, wciskasz jeszcze mocniej, nastepuje redukcja, wciskasz
    > jeszcze mocniej az do kickdowna, redukuje jeszcze bardziej agrsywnie...

    Co to za bzdury? Jak żyję i jeździłem wieloma automatami, żaden nie
    redukował biegu od mocnego wciśnięcia pedału gazu !! Toż to byłby horror
    dla skrzyni !!
    Np. w moim steptroniku skrzynia redukuje dopiero wtedy gdy wcisnę
    pedałem przycisk kickdown. Wtedy zrzuca np. o dwa biegi. Przy normalnym
    mocnym wciskaniu nie redukuje, bo nie ma takiej najmniejszej potrzeby.
    Miałaby skrzynia redukować bieg, żeby po 2 sekundach znów wrzucić niższy?

    > To
    > czy to diesel czy benzyna nie ma tutaj kompletnie znacznia, jezdzilem mala
    > ale mocna benzyna 1.8t z automatem, potem dieslem 30d z automatem, teraz
    > benzyna 5l V8 za automatem, i w kazdym uzywalem/uzywam kickdowna jezeli
    > tego w danej chwili potrzebuje, szczegolnie czesto kickdowna uzywam w tym
    > ostatnym poteznym silniku, z duuuzym momentem obrotowym, ale moze to
    > dlatego ze ma tylko 4 biegi, sterowanie mechaniczne, i niestety malo
    > inteligetnie steruje przelozeniami...
    >
    A co to za skrzynia w tej 5 litrówce? Widzisz, to jest benzyna, w
    benzynie inaczej się rozkłada moment i moc, dlatego _musisz_ korzystać z
    kickdown. W dieslu nie jest to potrzebne. A z tego co widzę, głównie
    użytkowałeś benzyny, a to 3.0d z automatem, to było chyba tylko
    przejechanie się jednorazowe, skoro takie bzdury piszesz. :)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: