  • Data: 2010-09-27 14:41:38
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Sep 2010 13:53:36 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > A możesz powiedzieć w jakich autach?

    MB w124 (3.0) i r170 (2.0).

    > Gałką?

    W w124 skróceniem stosownego cięgna (pod maską, śrubą). W 170 się nie
    bawiłem.

    > Wsiądź sobie np. do BMW e60 z 3 litrowym dieslem i się przejedź. :)

    Jak miałem rozregulowane ASB, to też mi nie redukował. Ale to nie jest
    normalne
    zachowanie i nawet w WIS (instrukcje serwisowe) jest opis jak to
    wyregulować.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba