  • Data: 2010-09-27 11:58:02
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 27 wrz 2010 o 03:50 GMT, Filip KK napisał(a):

    > Ponadto w ogóle nie korzystam z opcji "kick-down" czy to jadąc na
    > automacie, czy w trybie sport, czy w trybie manual, bo jest mi to
    > niepotrzebne (bo użytkuję diesla), a dość często sobie pozwalam na
    > "kopnięcia w fotel". :)

    A co ma kickdown w stosunku do diesla? kickdown sluzy do wiekszej kontroli
    nad tym na jakim biegu jedziesz w trybie automatycznym: wciskasz lekko gaz
    -> przyspiesza, wciskasz jeszcze mocniej, nastepuje redukcja, wciskasz
    jeszcze mocniej az do kickdowna, redukuje jeszcze bardziej agrsywnie... To
    czy to diesel czy benzyna nie ma tutaj kompletnie znacznia, jezdzilem mala
    ale mocna benzyna 1.8t z automatem, potem dieslem 30d z automatem, teraz
    benzyna 5l V8 za automatem, i w kazdym uzywalem/uzywam kickdowna jezeli
    tego w danej chwili potrzebuje, szczegolnie czesto kickdowna uzywam w tym
    ostatnym poteznym silniku, z duuuzym momentem obrotowym, ale moze to
    dlatego ze ma tylko 4 biegi, sterowanie mechaniczne, i niestety malo
    inteligetnie steruje przelozeniami...

    Pozdrawiam
    Brzezi