-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Mon, 27 Sep 2010 11:58:02 +0200
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 21
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1285581479 5483 82.210.139.160 (27 Sep 2010 09:57:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 09:57:59 +0000 (UTC)
X-Licznik: 11061
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-24-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312950
[ ukryj nagłówki ]pon, 27 wrz 2010 o 03:50 GMT, Filip KK napisał(a):
> Ponadto w ogóle nie korzystam z opcji "kick-down" czy to jadąc na
> automacie, czy w trybie sport, czy w trybie manual, bo jest mi to
> niepotrzebne (bo użytkuję diesla), a dość często sobie pozwalam na
> "kopnięcia w fotel". :)
A co ma kickdown w stosunku do diesla? kickdown sluzy do wiekszej kontroli
nad tym na jakim biegu jedziesz w trybie automatycznym: wciskasz lekko gaz
-> przyspiesza, wciskasz jeszcze mocniej, nastepuje redukcja, wciskasz
jeszcze mocniej az do kickdowna, redukuje jeszcze bardziej agrsywnie... To
czy to diesel czy benzyna nie ma tutaj kompletnie znacznia, jezdzilem mala
ale mocna benzyna 1.8t z automatem, potem dieslem 30d z automatem, teraz
benzyna 5l V8 za automatem, i w kazdym uzywalem/uzywam kickdowna jezeli
tego w danej chwili potrzebuje, szczegolnie czesto kickdowna uzywam w tym
ostatnym poteznym silniku, z duuuzym momentem obrotowym, ale moze to
dlatego ze ma tylko 4 biegi, sterowanie mechaniczne, i niestety malo
inteligetnie steruje przelozeniami...
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 12:39 Filip KK
- 27.09.10 13:05 Brzezi
- 27.09.10 13:20 Mariusz Chwalba
- 27.09.10 13:37 Filip KK
- 27.09.10 13:54 to
- 27.09.10 13:53 Filip KK
- 27.09.10 14:33 Przembo
- 27.09.10 14:41 Mariusz Chwalba
- 27.09.10 15:20 Brzezi
- 27.09.10 15:58 Filip KK
- 27.09.10 16:02 V-Tec
- 27.09.10 18:00 Jurand
- 27.09.10 18:26 Jurand
- 27.09.10 18:28 Jurand
- 27.09.10 19:01 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod