eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny. › Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Wed, 07 Apr 2010 19:55:32 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hpihkk$ilr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...com>
    <hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
    <hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
    <hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270663637 19131 83.16.130.26 (7 Apr 2010 18:07:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 18:07:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271134
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Rędziak wrote:
    > On Wed, 07 Apr 2010 12:02:43 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
    > wrote:
    >
    >> I według Ciebie moc na którą dobierasz turbinę nie zależy od pojemności
    >> silnika ? (a konkretnie widełki)
    >
    > Do osiągnięcia mocy XkW należy spalić Ykg paliwa z Zkg
    > powietrza. Żeby dostarczyć Zkg powietrza należy dobrać
    > sprężarkę, która wtłoczy te Zkg powietrza w określonej jednostce
    > czasu pracując przy tym z określoną sprawnością. A czy XkW
    > zostanie osiągnięte z 1, 2, 10 czy 100litrów pojemności
    > skokowej, zależy od celów, do jakich silnik został
    > zaprojektowany, regulacji prawnych/sportowych i fantazji
    > konstruktora. Koniec, kropka.

    Właśnie zapominasz o jednej istotnej kwesti. Kwestii wtłoczenia tej
    mieszanki do cylindra.
    Zatem zupełne inne ciśnienie doładowania jest potrzebne dla małego
    silnika a zupełnie
    inne dla dużego - czyli ZUPEŁNIE inna sprężarka. Czyli sprężarka
    dobierana jest do pojemności silnika.

    Udowodnij błąd w tym co napisałem: "Sprężarka dobierana jest do
    pojemności silnika".

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: