    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Date: Fri, 27 Jun 2014 23:42:08 +0200

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:lohul8$gkk$1@dont-email.me...

    > Ja mam do bramy poniżej 1ms, to już 4 razy szybciej niż u Ciebie. Abyś
    > miał jakiś miarodajny wynik zrób ten sam test po kablu i po WiFi. Jeszcze
    > w czasach świetności pierwszego starcrafta grywałem dość intensywnie ze
    > znajomymi, jeden z nich po WiFi, jak był z nami w grze to mieliśmy pokaz
    > slajdów.

    Z tak smętuchnym komputerkiem, to bardzo szybko (384RAM@500MHz). Z dużego
    czasy są lepsze. Penis WiFi, to TG122n. Aha - USB jest 1.1, nie 2.0.
    Aktualna szybkość łącza 130 (często dochodzi do pełnych 144 oferowanych
    przez pena).
    Testy porobię, ale raczej, jak zdobędę lepszego laptopa (zepsutego nie
    opłaca mi się naprawiać, choć nie umarł do końca). Chcę wyeliminować wpływ
    szybkości maszyny na ostateczny wynik. Na razie, to zrobiłem tylko takie
    pobieżne... Na tym penie wyciągałem... dokładnie nie pamiętam, coś chyba
    koło 8-8.5MB/s, oczywiście, na lepszej maszynie, bo na USB 1.1 to odrzucając
    narzuty, więcej, jak 1.5MB/s nie spodziewam się, by przeszło.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.