  • Data: 2013-04-11 04:00:37
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2013 00:46:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > W sensie "prawdziwe pieniadze a nie zlotowki" ?
    >
    > Czy w sensie "bardzo duzo pieniedzy" ?
    >

    > Ale skody, czy skody w pewexie byly ? :-)
    >

    > J.

    Były za dolary i za złotówki. Z tym że za dolary były praktycznie od ręki. A za
    złotówki według tamtejszych zasad. Czyli zapisy albo talony. Jak by Cie interesowało
    to 125p na początku produkcji sprzedawany był od ręki na raty. Kilka lat taki
    proceder z ratami trwał. Za Gomółki samochody były sprzedawane tak jak teraz. Masz
    kasę to idziesz do sklepu z samochodami i kupujesz.