eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.50.150.180 with SMTP id uj20mr1118639igb.7.1364835112306; Mon, 01
    Apr 2013 09:51:52 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.150.180 with SMTP id uj20mr1118639igb.7.1364835112306; Mon, 01
    Apr 2013 09:51:52 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no29254618qal.0!news-out.g
    oogle.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1no19833713qab.0!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 1 Apr 2013 09:51:51 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kjcdec$28r$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.5.131;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.5.131
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <0...@g...com>
    <kjcdec$28r$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 01 Apr 2013 16:51:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487510
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 18:41:49 UTC+2 użytkownik szufela napisał:
    > >Zapiekały się z powodu gównianych uszczelek. Przez uszkodzone uszczelki syf
    >
    > >dostawał się pomiędzy tłoczek i zacisk. Wymiana >kosztujących grosze
    >
    > >uszczelek przy każdej wymianie klocków rozwiązywała problem.
    >
    >
    >
    > To akurat prawda, dokladnie tak bylo. Jeszcze pekaly sprezyny tarczowe z
    >
    > tylu i recznego nie bylo :)
    >
    >
    >
    > PS. Tnij cytaty do k... nedzy, ze wsi jestes ?;)
    >
    >
    >
    > sz.

    naprawiłem setki tylnych zacisków od 125p. Raz widziałem pękniętą sprężynę talerzową.
    Brak ręcznego wynikał z siadania tych sprężyn. Minimalna wysokość sprężyny bez
    obciążenia wynosiła 1,8mm. Jeśli już coś pękało to sprężyna w cylinderku. Taki
    zagięty dinks się w niej urywał. To widziałem parę razy. Konstrukcja tylnego zacisku
    w tamtych czasach to był majstersztyk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: