eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-01 19:00:34
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 18:52:04 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
    > Hello J.F.,
    >
    >
    >
    > Monday, April 1, 2013, 6:46:31 PM, you wrote:
    >
    >
    >
    > >>> Ale hamulce jakie ?
    >
    > >>> Mowiac szczerze to nie widze powodu, aby tarczowe hamulce ze wspomaganiem
    >
    > >>> byly jakos istotnie gorsze od innych samochodow ... wiec co oni tam sp* ?
    >
    > >> Stalowe tłoczki zapiekały się w aluminiowych zaciskach.
    >
    > > Ale to typowy zestaw, wiekszosc samochodow tak ma.
    >
    > > Jakies zle aluminium ? Czy zly plyn ?
    >
    > > No i na tescie by raczej wyszlo dobrze, skoro auto nowe ..
    >
    > >>> Troche poldkami przejechalem, nie przypominam sobie "tragicznych hamulcow".
    >
    > >> Musiałeś powoli jeździć. W starym Poldku naprawdę był problem po
    >
    > >> hamowaniu ze 140+.
    >
    > > Moze z wieksza wyobraznia jezdze, bo raczej nie mam takich gwaltownych
    >
    > > hamowan. No i wtedy ciezarowki raczej nie zajezdzaly drogi na autostradzie
    >
    > > :-)
    >
    >
    >
    > Zawsze zajeżdżały. Albo nie chciały na prawy zjeżdżać za czasów, gdy
    >
    > Poldkiem jeździłem ;)
    >
    >
    >
    > > Ale znow - w czym problem ? Fading klockow ? Material ten sam co na inne
    >
    > > pojazdy, fakt ze te inne to 140+ rzadko jezdzily.
    >
    >
    >
    > Nie mam pojęcia - pedał twardy, zero hamowania. ZERO totalne - można
    >
    > było fotel połamać a nie działały. Dopóki trzymałeś za pierwszym
    >
    > razem, to hamowało ale wystarczyło choć na chwile odpuścić i dupa
    >
    > blada.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Uszkodzony zawór serwa. Twardy pedał z krótkim skokiem oznaczał zapieczone zaciski.
    Jak te dwie usterki wystąpiły jednocześnie to hamulec był fatalny. Typ zacisku w
    Polonezie lubił dużo smaru na klinach. Ot taka konstrukcja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: