  • Data: 2013-03-19 22:26:47
    Temat: Re: Mit nieodwracalności zmian w JPG
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-19 20:10, Sylwester Zarębski pisze:
    > Dnia Tue, 19 Mar 2013 14:49:31 +0100, Marek napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Czepiajmy się, oj czepiajmy.

    hahaha - skoro chcesz ... :-)

    > To nie jest modyfikacja per se, tak jak można nazwać modyfikacją
    > piosenki występu karaoke (a do tego się właśnie sprowadzają zmiany
    > *obok* obrazu).

    Gdzieś poniżej poprosiłem Cię o zaproponowanie innego niż "historia"
    określenia przetwarzania pliku graficznego za pomocą instrukcji
    zawartych w innym pliku. Cała dyskusja bierze się z niefortunnego
    wyrażenia jakie użyłem "modyfikacja pliku JPG". Do tej pory nie wiem jak
    to ująć czytelniej. Historia zmian zaproponowana przez Ciebie jest
    równie nieadekwatna - ale skomentuj to tam gdzie poprosiłem o dalsze
    przemyślenia i propozycje :-)

    Marek