  • Data: 2021-03-08 17:18:05
    Temat: Re: Miraj na wodur!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rce8kk2lqhox$....@m...org...
    Mon, 8 Mar 2021 12:35:52 +0100, J.F.

    >Czym to kompresować?

    Ba - nie trzeba. Elektrolizer moze robic od razu pod cisnieniem ..

    >Ale ja się pytam konkretnie o kondensatory, które nie są obarczone
    >wadami
    >baterii.

    Na przyspieszenie outlandera nie narzekasz, to po co ci jakies
    kondensatory :-)

    >Przecież to już 3 generacja Mirai -- i coś ta cena nie chce spadać
    >nic a
    >nic.

    Bo jakies Zydy cene ustalaja :-)

    No coz, jest mozliwe, ze ogniwa paliwowe duzo platyny potrzebuja, a
    platyna droga.
    Jest tez mozliwe, ze wymysla ogniwa bez platyny.

    >Widze problem w tym że to auto elektryczne za kosmiczną cenę, a zwija
    >się
    >jak Opel Corsa po pierwszej lepszej mapie.

    Ale ono ma byc ekologiczne, latwo tankowalne, i jechac 170 po
    autostradzie.
    A przyspieszenie ... niekoniecznie ...

    >No właśnie, ale nie ma, bo przecież rzekomo nie po to jest ten
    >samochód.

    A outlander jak przyspiesza?

    Patrzac dalej ... wazy to 1800 kg ... co tam takiego ciezkiego.
    Bateria paliwowa, czy bateria buforowa?
    Bo chyba nie zbiornik wodoru :-)

    >Jak się ulepszy wodór?

    Technologie wokol wodoru.
    Sprawnosc elektrolizy, ogniwa paliwowe itp ...

    J.