  • Data: 2021-03-08 19:24:24
    Temat: Re: Miraj na wodur!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 8 Mar 2021 19:04:16 +0100, J.F.

    > Ale wcale nie musi miec kompresora - nalewasz wody do pelna, gaz sie
    > wydziela i cisnienie rosnie.
    > Tylko nie jestem pewien co z tlenem :-)

    Aha... :P Czyli nadal nie wiadomo jaki koszt instalacji. :>

    > No widzisz - czyli Mirai nie jest taki zly :-P

    Jak juz pisałem to jest FCEV a nie PHEV, trochę inna bajka.

    > Taki na jedno hamowanie ?
    > Moze to i dobry pomysl ...

    Dokładnie tak, wszak wiadomo że kondensator długo energii nie utrzyma.

    > IMO - pomyslow jest pelno, tylko widac sie kiepsko sprawdzily.

    Raczej się nie sprawdziły i nic nie rokuje. Dlatego uważam że wodór to
    ślepa uliczka w samochodach, szczególnie osobowych.

    > Ale po to ma te pomocnicza baterie.

    Widać jest za mała aby dać większą moc chwilową. W MOP po lifcie zmienili
    baterie i szybciej rwie w trybie EV niż mój przedlift na starszych
    bateriach. Silniki ponoć są te same.

    --
    Pozdor
    Myjk