  • Data: 2021-03-08 19:04:16
    Temat: Re: Miraj na wodur!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@m...org...
    Mon, 8 Mar 2021 17:18:05 +0100, J.F.

    >Może? To ile kosztuje taki elektrolizer z kompresorem (i butlą?) aby
    >napchać potem wodór do samochodu?

    Ale wcale nie musi miec kompresora - nalewasz wody do pelna, gaz sie
    wydziela i cisnienie rosnie.

    Tylko nie jestem pewien co z tlenem :-)

    >Wcale bym się nie obraził na lepsze przyśpieszenie. Ale fakt,
    >bardziej

    No widzisz - czyli Mirai nie jest taki zly :-P

    >narzekam na mizerny odzysk. Literalnie, jak bateria napompowana na
    >maksa,
    >to go nie ma wcale, do 75% zwalnia przeciętnie, dopiero poniżej 50%
    >hamuje
    >pełną parą. Jakby był kondensator obok baterii to by nie było
    >problemu.

    Taki na jedno hamowanie ?
    Moze to i dobry pomysl ...

    >*** Tyle lat nad tym pracują i nic się nie zmienia. Nawet zapowiedzi
    >nie ma
    >żeby choćby pozyskać inwestorów i to napędzić...

    IMO - pomyslow jest pelno, tylko widac sie kiepsko sprawdzily.

    >Wg mnie to wprost wynik braku odpowiedniej mocy z generatora. Dlatego
    >wspomniałem o kondensatorach które by zapewne temat rozwiązały.

    Ale po to ma te pomocnicza baterie.

    >Te zbiorniki gruboskórne są jednak.

    Ale z wlokna weglowego. Chyba.

    Może jeszcze konstrukcja ochronna...