  • Data: 2012-02-16 11:31:01
    Temat: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 10:39:16 +0100, WW napisał(a):
    > Miałem 6 samochodów służbowych. Pracownicy tankowali na kartę i
    > dostawałem fakturę raz na miesiąc. Nikt z nich nie jest tak głupi jak
    > zakładasz. Żaden oczywiście nie popełni podstawowego błędu tankując w
    > dzień wolny i to 100 km od miasta. Zatankuje dzień wcześniej, wieczorem,

    a testowaliscie co kontrole na tankowanie w dzien wolny ale w miescie ?
    W koncu w poniedzialek moge jechac w delegacje z rana i trzeba wczesnie
    wyjechac ..

    > a rano służbowym autkiem myk i cała góra jego. Tym bardziej takiego

    Tylko troche glupio wyglada - 50 litrow w piatek, 50 w poniedzialek.
    W dodatku jesli do karty sa wyciagi z godzinami :-)

    > błędu nie popełni właściciel i często jedyny pracownik małej firmy.

    Pod warunkiem ze wie. Ale on ma nielimitowany czas pracy :-)

    J.