  • Data: 2012-02-16 12:32:41
    Temat: Re: Masz firmowe auto? Uważaj, bo zapłacisz dodatkowy podatek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 11:35:01 +0100, WW napisał(a):

    > Nie może okradać z definicji.
    > Nasi przedstawiciele, przez nas wybrani, w naszym imieniu uchwalają,
    > jakie daniny musimy na państwo płacić. :-(

    No wiesz, jak widze te 22% VAT, to mowie sobie - wojsko, policja, drogi,
    nawet ci urzednicy - no musza byc.

    ale jak slysze ze akcyzy od paliw wplywa 15 mld, a na drogi wydaje sie
    5mld, to mowie sobie - ktos mnie okrada.
    A potem przychodzila refleksja - mnie nie, na gazie jezdze :-)

    > Sprawdź pierwotne, prawdziwe znaczenie pojęcia "demokracja"

    cos z "kradna wszyscy" ? Nie, na pewno nie :-)

    J.