  • Data: 2012-05-07 19:39:07
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    >Od 80-120 kkm rocznie. Rekord z miesiąca 17kkm, rekord z dnia 1,1kkm.
    >Jeżdżę dużo nocami i często jestem zapewne jedynym, który im się
    >napatoczy od kilku minut.

    Wiesz, mnie sie tez zdarza jezdzic nocami, ale z reguly to ja nawet
    jednego patrolu nie spotykam.

    No chyba ze po prostu statystyka - jezdze 10x mniej, to mnie raz na
    dwa lata, a ciebie 5x w roku.
    Ale tu i tak jakos wiecej wychodzi, moze po prostu jezdzisz trasa
    ktora mlodziez wraca z dyskoteki, albo jakims zadupiem ze patrol sie
    nudzi a norme trzeba wyrobic ..

    J.