  • Data: 2012-05-07 21:51:35
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:vuydw4rurdlw$.1plggi3abda7p$.dlg@40tude
    .net...

    > Oczywiście że może. Tak samo jak mona respektować limit dozwolonej
    > prędkości.

    Nie można, to jest niebezpieczne dla życia i zdrowia.

    > Reszta argumentów też dokładnie ta sama.
    > Bo skoro zrzymasz się dlaczego różni kierowcy w różnych samochodach mają
    > tą
    > samą dozwoloną prędkość, to dlaczego ludzie z różnie mocnymi głowami i
    > różnymi poziomem rozsądku po alkoholu mają mieć ten sam limit alkoholu?

    Też jestem zdania, że to jest złe, nie powinno być żadnego limitu.
    Tylko zasada, że jak piłeś to nie jedziesz.

    > Skoro uważasz że kierowca ma prawo sam uznać jaka prędkość jest ok, to nie
    > miałby mieć tego samego prawa jeżeli chodzi o ilość alkoholu?

    Bo alkohol wyłącza świadomość decyzyjną.

    > Bo dokładnie każdy kierowca który prowadzi po alkoholu powie o swojej
    > jeździe dokładnie to samo co mówisz o swojej - że on _potrafi_
    > bezpiecznie.

    Ale ja tak wcale nie mówię, ja po prostu przedkładam wygodę i sprawność
    poruszania się nad bezpieczeństwo.
    O bezpieczeństwo powinni dbać drogowcy, na bezkolizyjnych drogach jest
    bezpiecznie i szybko.

    > Nie są,

    No i dziękuję.

    >ale przekrczanie dopuszczalnej prędkości, to której życiowej
    > potrzebie odpowiada?

    Niezbywalnej wolności.
    Kończącej się tam, gdzie możesz naruszyć czyjąś wolność, co po alkoholu jest
    niemal pewne.