  • Data: 2012-05-07 23:08:54
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 May 2012 10:49:49 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Mylisz się.
    > Między rzeczą złą i dobrą nie ma analogii, więc karać za dobrą po prostu nie
    > wolno.

    Taaa, dobra ... dyskusyjne twierdzenie :-)

    Poza tym dobre piwo jest dobre, i dobre wino jest dobre :-)

    > Dokładnie.

    A ja w taki upal jak byl chetnie bym sie zimnego piwka napil :-)

    > Nic sobie nie dałem wpoić, opieram się na swoich doświadczeniach.
    > Jakbyś miał czołówkę z kimś kto sądził inaczej, to też byś gardłował
    > przeciwko ochlejom za kierownicą jakiegokolwiek pojazdu.

    > A ze trzech.
    > Przy czym w jednym przypadku, tylko temu, że jechał mniejszym samochodem niż
    > ja, zawdzięczam iż żyję ja, moja rodzina i że jesteśmy w całości.

    No tak, to mamy inne doswiadczenia.
    Ale wiesz ... wiecej czolowek powoduja trzezwi niz nietrzezwi. A wsrod tych
    trzezwych ci za szybcy :-)

    > W mieście właśnie takie bezkolizyjne też są, więc Twoje generalizowanie
    > wychodzi tak jak wychodzi.

    Ale kto tu pisal o bezkolizyjnych ?

    > No to bym się zgodził, o ile powiedzmy na ustawienie znaku mniejszego od 120
    > będzie musiała być bumaga udowadniająca że przy prędkości o km większej w
    > czasie dobrej pogody wylatuje się z drogi każdym autem.

    Hm, no nie, to po pierwsze - zamiast ekspertyze robic trzeba zakret
    przerobic, a po drugie - co to za limity ? Znak ostrzegawczy postawic :-)

    > Surowo - czyli tak jak dzisiaj za limity.

    A jak ci taki za szybki trzy razy na czolowke wyleci ? :-)

    J.