eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaMam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
  • Data: 2011-09-26 21:44:13
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Sep 2011 23:27:24 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

    >Zamówiłem przez błękitną linię blokadę połączeń anonimowych. Wszystko jest
    >pięknie bo sprawdzałem przez komórkę ale czasami się taki delikwent
    >prześliźne. Dlaczego nie zawsze ta usługa działa? Dzwonili ostatnio do mnie
    >z banku i instytutu badania opini publicznej. Wszystko to połączenia
    >anonimowe. Na wyświetlaczu mam wtedy kreski. TPSA zamiast je zablokować
    >przepuściła je dalej. Sprawdzali już linię i ELTEL twierdził że linia jest
    >OK i problem jest po stronie TEPSY. Gdzie szukać błędu?

    nie dzwonili do ciebie z banku, tylko z call center, u ktorego to bank
    zamowil usluge "dreczycielstwa". Takie call center ma duzo mozliwosci
    kombinowania przy identyfikacji. Wiec mozna przyjac, ze jak na
    wyswietlaczu wyswietlaja ci sie glupoty, lub brakuje identyfikacji, to
    na 1000% dzwonia cwaniaczki i wtedy nie nalezy odbierac takich
    polaczen. No bo skoro masz wlaczona blokade, a ktos sie przeslizgnal,
    to znaczy ze kombinuje.

    --
    ThinkXtra