eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaMam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
  • Data: 2011-09-27 19:03:55
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    >To zlecila badanie lini ELTELowi który jak już pisałem stwierdził że
    >wszystko jest OK i problem leży po stronie TPSA.
    >
    > To jest chore.

    zwykla statystyka
    znaczna wiekszosc rzeczywistych uszkodzen ma charakter liniowy
    nawet jesli uszkodzenie jest centralowe, to wysyla sie montera
    nawet, jesli monter nie ma zupelnie nic do roboty, to wysyla sie montera
    albo glupota, albo tak jest taniej
    rzadko mozna trafic na rozsadnego czlowieka, ktory nie patrzy wasko w
    skrypt, tylko uzywa rozumu i jesli widzi, ze uszkodzenie nie jest liniowe,
    to od razu zaczyna wlasciwe dzialania
    szkoda kasy i czasu, ale slupki rzadza