eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaMam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
  • Data: 2011-09-28 00:35:03
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j5t9q5$r5t$3@news.onet.pl...
    > 1. Centrala wchodzi w skład linii.

    Oo, Smoku, 16 lat w zawodzie, coś przegapiłem? :)
    Centrala, to strona stacyjna, a (w uproszczeniu) elementem łączącym jest
    przełącznica aka krosownica, aka...no, jest kilka określeń, spinająca stronę
    stacyjną (łącznica) ze stroną liniową (kable, szafki, itd). Centrala zresztą
    jest pojęciem ogólniejszym, niż "łącznica", oznaczającym urządzenia
    komutacyjne. Można natomiast określić centralę jako element sieci, a sieć to
    "trochę" coś innego, niż linia.

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/