  • Data: 2009-12-10 16:15:40
    Temat: Re: Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-10 17:06:53 +0100, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > Jednak dyskietka w trakcie Operacji Szron może utracić swoje podstawowe
    > własności użytkowe,

    myślę że i tak je utraciła już kilka ładnych lat temu... ;)))

    > a kartę (również chipową) można używać dalej.

    Istnieje jednak spore prawdopodobieństwo jej mechanicznego
    sfragmenowania, przy operacji szron...

    Ale jeśli już jesteśmy przy alternatywnych zastosowaniach... Karty
    plastikowe są dosyć pomocne przy otwieraniu zatrzaskiwanych
    plastikowych obudów urządzeń elektronicznych, typu jakieś piloty,
    niektóre zasilacze, przy otwieraniu niektórych palmtopów, itp.
    Doskonałe są "carefour rodzy(i)nka", wciskane darmo.

    --
    DJ