  • Data: 2009-12-10 17:12:22
    Temat: Re: [OT] Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: Artur Stachura <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Dec 2009 16:32:50 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    > To znaczy, że pan Waldek też ma mieć dostęp do tej infrastruktury?

    Na każdą infrastrukturę znajdzie się jakiś pan Waldek. Niezależnie od
    tego, czy będzie to legalne czy nie. Trzeba się z tym pogodzić i
    używać ze świadomością ryzyka.

    > Czyich kwalifikacji i czyich pieniędzy? Bo jeśli to maja być takie
    > systemy, że ulegną panu Waldkowi (ewentualnie wspartemu prze szwagra,
    > który dostał na falaszkę), to ja dziękuję.

    Kwalifikacji i pieniędzy pana Waldka. Ewentualnie wspieranego przez
    szwagra/mafię/koncern medialny/ościenne państwo.

    > W teorii istnieją niehakowalne systemy. W praktyce też, o ile ich
    > złożoność nie przekracza możliwości ich użytkownika. Organiści
    > powinni mieć to na uwadze.

    Podany przez Ciebie przykład z paszportami świadczy o tym, jak bardzo
    mają :-)

    EOT?

    Artur Stachura