  • Data: 2009-12-10 19:58:04
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Dnia Thu, 10 Dec 2009 00:05:31 +0100, Piotr "Curious" Slawinski
    > napisa?(a):

    > To ju? lepiej dop?aci? nieco i zapewnia? po prostu internet, a emisj?
    > programów prowadzi? wy??cznie przez niego. Oczywiscie, ma to sens tylko
    > przy ca?kowitym pokryciu darmowym netem obszaru kraju. Kto? tu powie ze za
    > darmo to nic nie ma. Owszem, b?dzie to podatników kosztowa? ale zysk
    > b?dzie gigantyczny w postaci atywizacji ludzkiej w najrozmaitszej w tym
    > ekonomicznej postaci. IMO to naj?atwiejszy, najszybszy, najta?szy i
    > najprzyjemniejszy :) sposób doganienia ?wiata.

    nie, ze wzgledu na zlozonosc 'odbiornika'. w ten sposob po prostu robi sie
    np. jeden komputer z nadajnikiem radiowym na np. osiedle czy blok, co daje
    jedno polaczenie do serwera z radiem na powiedzmy 10-20 sluchajacych.
    w skali miasta to moze byc 100-200 osob , a niewielkie miasteczko da sie
    pokryc 2-5W radyjkiem FM. znow, jedno polaczenie na 100 osob.

    oczywiscie jesli komus zalezy na jakosci to sobie wlaczy radio
    'internetowe'... osobiscie to nie wiem kto jeszcze w dzisiejszych czasach
    slucha radia, dla mnie radio to za duzy natlok zbednych informacji, a muzyki
    tez czasem lubie posluchac kilka razy i miec mozliwosc wcisniecia pauzy ;)