eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMaluch kosztował 20 pensji › Re: Maluch kosztował 20 pensji
  • Data: 2017-06-08 09:40:18
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-06-08 o 00:21, J.F. pisze:

    >>>>> Co do kwoty - owszem.
    >>>>> Ale obecne panstwo sobie radzi ze utrzymaniem tego zadluzenia (no,
    >>>>> niezbyt, ciagle musi pozyczac coraz wiecej), a Gierek sobie przestal
    >>>>> radzic.
    >>>
    >>>> My też kiedyś przestaniemy. Patrz na Grecje.
    >>>
    >>> Grecja zdaje sie sobie radzi.
    >>> Troche ja przycisnelo, ale chwilowo sobie radzi.
    >>
    >> Cytujesz chyba jakiegoś greckiego polityka, bo ludzie twierdzą coś innego.
    >
    > Niemcy tez nie narzekaja ze musza doplacac i doplacac do Grecji :-)

    Ten sam błąd. Nie narzekają politycy którzy uznali że lepiej dopłacić
    niż ryzykować rozpad unii. A obywatele mają inne zdanie.
    Nie podoba im się ratowanie Grecji, finansowanie sporej części
    unii z nami włącznie czy darmowe udostępnianie swoich autostrad
    w czasie kiedy u sąsiadów są płatne.
    Na decyzje odnośnie przyjmowania uchodźców tez narzekają.

    >>> I Fiacie 125. Ktory byl imo calkiem dobrym autem rodzinnym, tyle ze za
    >>> drogim na kieszen przecietnego Polaka.
    >>> A malucha to nawet we Wloszech nie chcieli :-)
    >>
    >> Chcieli a nawet produkowali. Trochę tez kupili od nas.
    >> Włosi zrobili 1,35 miliona a nasi 3,31 miliona.
    >
    > Ale ile Wlosi wyeksportowali ? :-)

    Nie mam pojęcia ale do nas nie eksportowali.

    >>> A jak mowa o imporcie, to przeciez byly i skody, i zastawy (tez fiat)
    >>> ... dacie chyba jeszcze nie.
    >> Ale te importowane z demoludów to była kropla w morzu potrzeb.
    >
    > No to po co o trabantach pisales ?

    Bo to były dwusuwy które miały stanowić podstawę motoryzacji u
    prywatnych właścicieli. A przysłowiowe trabanty produkowali i
    sprzedawali również u nas jeszcze w latach osiemdziesiątych.

    >>>> Maluch nie był taki zły.
    >>>
    >>> W porownaniu do braku samochodu to nie byl zly, szczegolnie po dodaniu
    >>> krajowej komunikacji publicznej.
    >>> W porownaniu do samochodu to jednak byl :-)
    >>
    >> A do dwusuwów też porównujesz czy ci umknęło ?
    >
    > Jezdzilem maluchem jezdzilem syrena, wole syrene.
    > Pomijajac spalanie i zywotnosc silnika, no i zywotnosc przegubow.

    A ja wolę malucha. Lepiej raz do roku zapłacić za taryfę coby
    przewieźć coś większego niż co roku robić remont silnika.

    >>>> W dodatku w większości szedł na rynek krajowy
    >>>> a nie zagraniczny jak duży fiat czy polonez.
    >>>
    >>> Eksportowano calkiem sporo, ale to juz decyzja polityczna ile ma zostac.
    >>> No nie tylko - bo kraj potrzebuje dewiz, umowa licencyjna tez czesto
    >>> miala byc splacana produktami.
    >>
    >> Malucha właśnie niewiele.
    >> Dużego fiata zrobili prawie półtora miliona z czego 874 tysięcy
    >> poszło na eksport ale tylko 586 tyś wyjechało za granicę.
    >> Poloneza zrobili milion z groszami a wyeksportowano koło 227 tysięcy.
    >> Maluch zrobili 3,31 miliona i prawie 900 tysięcy poszło na eksport.
    >
    > No to tak procentowo nieduzo, a w sztukach wiecej niz innych :-)
    >
    > Tak czy inaczej - nie uznaje tego argumentu, eksportowali, ile wladza
    > uznala za stosowne, i to nie byla zaleta malucha.
    >
    Ile się dało. Władza tęskniła za walutą wymienialną.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: