  • Data: 2017-06-08 07:21:31
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2017 o 21:05, Marcin pisze:
    > Witam

    > Artykul z 1976r w ktorym opisano co sie dzialo z nowym samochodem na
    > dystansie 57 tys. km.
    >
    > http://magazynauto.interia.pl/rozrywka/motor-z-przes
    zlosci/news-57-000-km-polskim-fiatem-126p,nId,194917
    9

    > Obecnie jezdze takze "polskim" autem (astra) ktora kupilem jak miala 150
    > tys. km (3 lata we flocie i nikt nie plakal jak sprzedawal), obecnie ma
    > ponad 270 tys. km i nawet polowy z takich rzeczy nie robilem, nie mowiac
    > ze nie znam nikogo kto by tak dbal dzisiaj o auto.
    >

    > A tu mamy zestawienie napraw po prawie 150 tys. km 126p:
    > http://magazynauto.interia.pl/rozrywka/motor-z-przes
    zlosci/news-150-tys-km-polskim-fiatem-126p,nId,95134
    0

> [...]
    > pompy paliwa - po 122 tys. km
    > przegubów elastycznych - po 126 tys. km
    > termostatu - po 129 tys. km
    > przewodów wysokiego napięcia - po 135 tys. km
    > rozrusznika - po 145 tys. km
    > amortyzatorów - tył - po 80 tys. km
    > amortyzatorów - przód - po 120 tys. km
    > tłumika - po 82 tys. km
    > nie licząc linek sterujących, łożysk kół przednich, elementów
    > zawieszenia silnika, szczęk hamulców itp. Opony po przebiegu 60 tys. km
    > (tył) i 70 tys km (przód) oddałem do bieżnikowania i robię to dalej,
    > osiągając na nich przebiegi rzędu 40-50 tys. km. Dwie opony bieżnikowane

    No to gratuluję sukcesów w życiu i szczęśliwości z jazdy złomową Astrą z
    270 tys. km przebiegu:)

    Takich potrzeba więcej w tym systemie, bo to tylko oni podtrzymują go
    przy życiu:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: