  • Data: 2017-06-08 00:21:03
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Jun 2017 22:17:23 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Cytujesz chyba jakiegoś greckiego polityka, bo ludzie twierdzą coś innego.

    Niemcy tez nie narzekaja ze musza doplacac i doplacac do Grecji :-)

    > Chcieli a nawet produkowali. Trochę tez kupili od nas.
    > Włosi zrobili 1,35 miliona a nasi 3,31 miliona.

    Ale ile Wlosi wyeksportowali ? :-)

    > Ale te importowane z demoludów to była kropla w morzu potrzeb.

    No to po co o trabantach pisales ?

    > A do dwusuwów też porównujesz czy ci umknęło ?

    Jezdzilem maluchem jezdzilem syrena, wole syrene.
    Pomijajac spalanie i zywotnosc silnika, no i zywotnosc przegubow.

    > Malucha właśnie niewiele.
    > Dużego fiata zrobili prawie półtora miliona z czego 874 tysięcy
    > poszło na eksport ale tylko 586 tyś wyjechało za granicę.
    > Poloneza zrobili milion z groszami a wyeksportowano koło 227 tysięcy.
    > Maluch zrobili 3,31 miliona i prawie 900 tysięcy poszło na eksport.

    No to tak procentowo nieduzo, a w sztukach wiecej niz innych :-)

    Tak czy inaczej - nie uznaje tego argumentu, eksportowali, ile wladza
    uznala za stosowne, i to nie byla zaleta malucha.

    J.