  • Data: 2009-06-02 11:50:02
    Temat: Re: Lustrzanka ze spacer-zoomem czy kompakt?
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu> szukaj wiadomości tego autora

    awygo wrote:
    > U?ytkownik "Krzysiek ?uczak" <k...@p...onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:gvqq62$nsc$1@news.onet.pl...
    >
    > Wzoraj rozwa?a?em wymian? Canona na Nikona, wi?c przy tej okazji por?wna?em
    > D90 + 18-105 VR z 40D + 17-85 IS. ?byt wielu zdj?? nie zrobi?em, kilka
    > portret?w w sklepie. Ostro?? moim zdaniem bardzo przyzwoita, por?wnywalna do
    > tego stopnia, ?e nie potrafi? powiedzie?, kt?ry jest ostrzejszy. Natomiast
    > ten plastik Nikona.... Autofokus dzia?a zdecydowanie wolniej. Pozosta?em
    > przy Canonie.

    no to żes se porównał obiektywy lol

    weź puchę d90 i puchę 40d (na pewno w sklepie mają) do tego zapnij
    50/1.8 (tez pewnie w sklepie mają)

    zrób zdjęcia tego samego ujęcia i wtedy porównuj

    a tak wziąłeś 2 odmienne obiektywy i chcesz porównywać jakość
    no wybacz ale to porównywanie to tak jakby porównywać:
    auto typu kombi z autem typu limuzyna niby to samo a jednak całkiem inne
    i do innych celów przeznaczone