  • Data: 2009-06-02 20:46:22
    Temat: Re: Lustrzanka ze spacer-zoomem czy kompakt?
    Od: "awygo" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jian" <j...@p...fm_nie_dla_spamu> napisał w wiadomości
    news:h032kj$gqn$1@news.interia.pl...

    > no to żes se porównał obiektywy lol
    >

    > weź puchę d90 i puchę 40d (na pewno w sklepie mają) do tego zapnij 50/1.8
    > (tez pewnie w sklepie mają)
    >
    > zrób zdjęcia tego samego ujęcia i wtedy porównuj
    >
    > a tak wziąłeś 2 odmienne obiektywy i chcesz porównywać jakość
    > no wybacz ale to porównywanie to tak jakby porównywać:
    > auto typu kombi z autem typu limuzyna niby to samo a jednak całkiem inne i
    > do innych celów przeznaczone

    1. Co Ty zrobiłeś z moim postem?!
    2. Porównałem to, co MNIE interesuje. Właśnie te dwa aparaty z tymi dwoma
    obiektywami. Przy ogniskowej ok. 80 mm. Dlaczego mam zapinać 50/1.8?
    Przecież wyraźnie napisałem co chcę kupić.
    3.Te obiektywy są przeznaczone do innych celów? A niby na czym polega
    różnica?
    4. Jeżeli będziesz miał ochotę dalej pisać, to proszę, zrób coś z tymi
    "krzaczkami". I zajrzyj do słownika ortograficznego. Gwarantuję, że będziesz
    zaskoczony.