  • Data: 2010-02-15 09:27:12
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 02:35:44 +0100, dominik napisał(a):

    > Kiedyś będzie dobrze.

    Jest wystarczająco dobrze, żeby obejrzeć materiał FullHD z youtube na
    niezbyt mocnym Athlonie X2. Alternatywne dla flasha metody z tym sobie
    kompletnie nie radzą (nie wiem jak Silverlight bo nie widziałem go nigdzie
    w użyciu do filmów)

    > Jeszcze np. java pewnie.

    To antywzorzec?

    > Owszem, ale najczęsciej to i tak dodatek, a nie coś niosącego za wiele
    > informacji.

    Ale tego dodatku właśnie Apple może się bać najbardziej.

    > Gierki flashowe i tak nie mają szans z swoim sterowaniem pod pc z tym co
    > się da wykrzesać z multitoucha plus jeszcze np czujników grawitacji i
    > podobnych.

    Ich popularność temu przeczy. Zwłaszcza w powiązaniu z portalami
    społecznościowymi w rodzaju facebooka. I "gorsze" sterowanie nie ujmuje im
    nic z grywalności, za to możliwość grania z innymi w ramach takiego
    facebooka okazuje się hitem.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"