    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Tue, 09 Feb 2010 23:22:53 +0100

    On 2010-02-09 05:41, Janko Muzykant wrote:
    > Trochę mi to przypomina dywagacje na temat kabli z miedzi o czystości
    > 99,9999% i tych od lampki.

    Ale to co innego - makówki nigdy nie biły się na moc obliczeniową czy
    szybkość. To nie są komputery, gdzie znajdziesz najlepsze głośniki, kartę
    grafiki czy najpotężniejszy procesor.

    > Eee wciąż jakoś jest cały mimo, że lata po plecaku przy byle okazji,
    > podobnie większość palmów.

    Ale nie rozmawiamy o wytrzymałości i prymie w tym względzie, bo tu nie ma
    szans np z panasonic toughbook. Na budowę nikt tego komputera nie weźmie.

    > No to tak jak w reszcie moich ''zabawek''.

    Tzn np eee 901? on zdecydowanie nie jest. Nie ta liga :)

    > Ja też dostąpiłem kiedyś zaszczytu dotknięcia ''i-'' :)

    Jak będziesz miał takie podejście że dotknięcie tego komputera to
    zaszczyt, a Cię na niego nie stać, to nie dziwię się, że szybko
    dostrzegasz właśnie cenę. Owszem - to nie jest komputer w tych
    pieniądzach, ani szczególnie szybki, ani wypasiony. Ale mimo tego uważam,
    że jeśli ktoś lubi solidne rzeczy i może sobie pozwolić to jest sprzęt dla
    niego :)

    > Ja też, ale nie pojedzie ze mną niestety.

    Taki iPad pewnie miałby większą szansę już ;)
    Ale co do filmów - kto co lubi. Dla mnie film to tylko w kinie.
    W domu oglądam tylko programy popularno naukowe lub dokumenty.

    > No właśnie nie za bardzo tak już ''sporej''...

    No sporej. W domu możesz bawić się w projektor, ale to dalej nie to.
    Zresztą projketor FullHD wciąż się nie umywa :)

    > Niestety, akurat dźwięk to mam dobry w domu, a nie w kinie, gdzie któryś
    > raz z rzędu była beznadzieja.

    Mówiłeś przed chwilą że do pociągu to bierzesz.

    > A ja już przeszedłem etap formy.

    A widzisz, mi jednak wciąż zależy by jeść z czystego talerza, a nie stołu. :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564