  • Data: 2010-02-10 00:54:44
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-09 23:56, de Fresz wrote:
    > Tu jesteś w błędzie. Od dawien danwa Maki biły się z pecetami na
    > wydajność i były okresy, gdzie znajdowały się wyraźnie z przodu, co
    > oczywiście odnajdowało swoje odzwierciedlenie z marketingu. PPC 604
    > (PM9500 i poźniej 9600), pierwsze G3, pierwsze G4 (głośno reklamowany
    > jako pierwszy biurkowy kom, który przekroczył barierę gigaflopa), G5 - w
    > swoim czasie wychodziły wyraźnie przed konkurencje ze strony Intela.
    > Nawet dziś MacPro w kategorii _firmowej_ stacji roboczej do 20k zł
    > wypada naprawdę dobrze.

    Owszem były takie czasy ale maki nigdy nie miały ani stosunku
    cena/wydajność, ani nie miały szans z najlepszymi komputerami PC (drogimi,
    ale szybszymi). Dzisiaj też apple daje kilka konfiguracji, gdy na zwykłego
    PC możesz wydać dowolną liczbę $ mając pińcet rdzeni i chłodzenie ciekłym
    azotem :) tak można wymieniac. Ale dzisiaj maki, to tylko komputery by
    apple. Poza tym się nie wyróżniają dla mnie architekturą czy czymkolwiek.
    Motoroli już nie ma :/

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564