  • Data: 2010-02-10 10:30:57
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 03:08:46 +0100, dominik napisał(a):

> [...]
    > ot sobie zdycha. Popatrzyłem sobie na inne modele - każdy ma takie wady,
    > że po prostu szkoda życia. Rok się machałem z serwisem, wymienili mi pół
    > komputera, wyszło sto update, kilka wersji bios i przynajmniej mam spokój,
    > że działa to w miarę stabilnie i chociażby firmowy sterownik grafiki nie
    > wywala się przy pracy z dwoma monitorami. Niestety takich porażek jest
    > coraz więcej wśród producentów. Apple ma swoje błędy, zaniedbania, ale
    > jeszcze nie mieli tak poważnej wpadki jak nvidia z chipami, sony z
    > matrycami, lenovo lub hp z wybuchającymi akumulatorami itd.

    Wiesz, całej legendy by chyba nie było, gdyby OIDP nie próby zamiecenia
    tego pod dywan. Ani nvidia albi lenovo nie robili tego. Z akumulatorami to
    zresztą wina była nie HP czy Lenovo tylko Sony, bo ich produkcji były
    akumulatory. Mogły też trafić do jabłka.

    > Zmieniają - wydłub klawisz z t23 i klawisz z nowego t61 - zdziw się co
    > było pod nim.

    Dzięki, ale nie czuję takiej potrzeby. Zresztą nowego to od biedy T500
    mógłbym rozbierać, nie T61.

    > Bo to zależy jak trafisz z komputerem. Niestety.

    Przewinęło mi się sporo ThinkPadów przez ręce i żaden nie skrzypiał.

    > Ale też nie znasz całej prawdy. Widziałem swój komputer na yt w filmie
    > przestrzegającym przed kupnem. Tak zdezelowanego ciężko trafić. Mój przy
    > nim to nówka z sklepu. A ludzie patrzą i głupoty dalej ślą w świat.

    Całą prawdę to znają serwisy producentów i na pewno nie są skłonne się tym
    chwalić.

    > Na wszystkich makowców nie znam kogokolwiek kto by korzystał z tego
    > serwisu, więc nie wiem czy u nas jest "jakość" czy "jakoś".

    No, o obsłudze gwarancyjnej w PL to legedy już w internecie krążą i o ich
    "jakoś".