  • Data: 2010-02-10 01:28:08
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 02:03, Andrzej Libiszewski wrote:
    > Najlepszą kartę grafiki? Najpotężniejszy procesor? ROTFL!

    ???

    > A ThinkPada i owszem.

    Którego? I porównaj go do panasonika toughbook (nie wiem czy mają nowe,
    aktualne modele).

    > Ale wiesz, że eee były też w wersjach aluminiowych?

    Poprzedni komp też miałem aluminiowy i czegokolwiek to nie zmieniało.
    Dzisiaj aluminium to wykończenie, a nie synonim jakości.
    Nie wiem jak to eee wyglądałoby, ale do czynienia mam tylko z
    plasticzanymi i ich jakość (materiałów, wykonania) jest jednak znacznie
    gorsza, a kto twierdzi inaczej ten nie widział do czego porównuje.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564