    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Date: Wed, 4 Apr 2012 23:21:12 +0200

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Titan to ten, ktory testowala Ewcia? Jesli tak ja dziekuje postoje:
    > taka przekatna i rozdz. ok. 800x600 to jest zart. No chyba ze to
    > opcja dla niedowidzacych ;]

    > Jest taki sobie!! Przerabialem pentile w SGS i dla mnie byla to
    > porazka.

    SGS nie potrafił into własny AMOLED?
    Nasycone kolory i czarna czerń to nie jest porażka. Okiem nieuzbrojonym nie
    widać wielkiej różnicy między wyświetlaczem w SGS2 a L800. Pod lupą nie będę
    oglądać, bo przecież stuknięty nie jestem. Ogromną różnicę to widać w
    stosunku do wyblakłych LCD.

    > Sorry, ale jesli do telefonu nie przekonaja mnie recenzje w sieci to
    > fakt ze musze wziac dany telefon do reki, zeby dostac porazony
    > emejzingiem jest dla mnie porazka.

    Sorry, ale "porażka" to jest twoja powyższa odpowiedź. "porażka" to jest
    również jak ktoś szafuje słowem "porażka" na tematy które zna tylko z
    internetu. "porażką" jest, gdy ktoś nazywa coś "porażką", bo przeczytał że
    coś innego jest pięć procent lepsze.

    > Obejrzalem sobie ta recenzje:
    > https://www.youtube.com/watch?v=lL2LHQIC9-Y

    No i co? To jakbyś mówił, że jeździłeś autem, bo widziałeś je w Top Gear.
    Krótko mówiąc: "porażka".

    > Telefon wyglada interesujaco, choc jak zaznaczylem wczesniej - bedzie
    > rozwiazaniem idealnym dla osoby nie wymagajacej zbyt wiele.

    Ładny, szybki i stabilwny smartfon to nie jest zbyt wiele? Android nie jest
    aż taką wartością dodaną jak ci się wydaje.

    > Co wiecej te przepychanki pokazaly, ze masz niewielkie pojecie o
    > Androidzie, ktorego starasz sie zyskredytowac za wszelka cene.

    Nie androida tylko palmiarzy/androidziarzy, którzy smartfony znają jedynie z
    jutuba a się mądrzą. Porażka.

    A ja pisałem tylko o wyświetlaczu. Przepychanki to ty jak zwykle zaczynasz,
    bo nie potrafisz zdzierżyć, że ktoś sobie z autopsji wyrobił odmienną opinię
    niż ty na podstawie filmideł z jutuba.

    Do ekranu z L900 wracając: nie jest tak imponujący jak w L800, bo jest
    całkiem płaski bez zaokrąglonych błyszczących krawędzi. Niektórzy
    badziewiarze się może ucieszą, że będą mogli sobie nakleić folię.