  • Data: 2012-04-04 23:45:22
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-04 23:21, Skrypëk wrote:

    > SGS nie potrafił into własny AMOLED?
    > Nasycone kolory i czarna czerń to nie jest porażka. Okiem nieuzbrojonym
    > nie widać wielkiej różnicy między wyświetlaczem w SGS2 a L800. Pod lupą
    > nie będę oglądać, bo przecież stuknięty nie jestem. Ogromną różnicę to
    > widać w stosunku do wyblakłych LCD.

    Alez co mnie obchodzi Samsung? Czy ja mam ich akcje? Za moje pieniadze
    chce otrzymac sprzet, ktory spelni moje oczekiwania Kropka.
    SGS byl dla mnie w duzym stopniu porazka: przez caly okres gdy
    posiadalem ten telefon GPS byl skopany, a wlasciwie nie caly. Poczatkowo
    bylo ok, pozniej update to popsul.
    Druga sprawa to ekran. Czy masz jakiekolwiek podstawy, zeby sadzic ze
    Super AMOLED w L900 jest inny od tego w SGS? (zrodlo poprosze)
    Jesli nie to znow piszesz o tym czego nie miales w reku (SGS) i wyrazasz
    opinie na ten temat. Od samego poczatku mialem wrazenie, ze ekran ma
    zbyt niska rozdzielczosc do tej wielkosci. Nieco pozniej dowiedzialem
    sie, ze to wlasnie efekt SAMOLED wynikajacy z matrycy pentile. Jesli
    Tobie to odpowiada to w takim wypadku mamy inny poziom percepcji i
    oczekiwan. Czern jest czarna jak powinna byc, tego sie nie czepiam. Moja
    opinia nie jest odosobniona, pogooglaj "pentile quality" czy cos zblizonego.

    > Sorry, ale "porażka" to jest twoja powyższa odpowiedź. "porażka" to jest
    > również jak ktoś szafuje słowem "porażka" na tematy które zna tylko z
    > internetu. "porażką" jest, gdy ktoś nazywa coś "porażką", bo przeczytał
    > że coś innego jest pięć procent lepsze.

    Ja mialem SGS z pentile przez ok rok a Ty? Jesli nie to porazka jest
    Twoja wypowiedz.

    > No i co? To jakbyś mówił, że jeździłeś autem, bo widziałeś je w Top
    > Gear. Krótko mówiąc: "porażka".

    Wyjasnij zatem prosze jaka jest Skrypkowa procedura.
    Czy jest to tylko potrzymanie w rece? "Manie" przez 5, 20, 60 min?
    2 dni, tydzien? No miesiac nie bo tyle to trzeba zeby sie oswoic z
    Androidem, prawda?
    Znow wychodzi roznica miedzy nami, ja nie potrzbuje wziac kazdej rzeczy
    do reki ktora zamierzam kupic aby wiedziec czy spelni moje oczekiwania.

    > Ładny, szybki i stabilwny smartfon to nie jest zbyt wiele? Android nie
    > jest aż taką wartością dodaną jak ci się wydaje.

    Nic mi sie nie musi wydawac, uzywam tego systemu i wiem, ze spelnia moje
    oczekiwania. WP ich nie spelnia i trzymanie tego telefonu przez godzine
    w rece tego nie zmieni.

    > Ładny, szybki i stabilwny smartfon to nie jest zbyt wiele?
    Nie, to nie jest zbyt wiele. To jest minimum, zeby zainteresowac obecnie
    publike. MS jest mocno do tylu w ilosci sprzedanych telefonow z WP oraz
    iloscia aplikacji w Markecie. To co oferuja to jest wlasnie minimum.
    Zapewne nigdy tego nie doswiadczysz, ale jesli kupilbys w podobnej
    kwocie Androida rowniez otrzymalbys "Ładny, szybki i stabilwny
    smartfon". Tylko prosze, nie polemizuj z "ladny" bo wiele okreslen mozna
    znalezc na body Lumii i to niekoniecznie pozytywnych ;]

    > Nie androida tylko palmiarzy/androidziarzy, którzy smartfony znają
    > jedynie z jutuba a się mądrzą. Porażka.
    >
    > A ja pisałem tylko o wyświetlaczu. Przepychanki to ty jak zwykle
    > zaczynasz, bo nie potrafisz zdzierżyć, że ktoś sobie z autopsji wyrobił
    > odmienną opinię niż ty na podstawie filmideł z jutuba.

    JW
    Nie jestes w stanie zaakceptowac lub chocby zdzierzyc, ze ktos moze miec
    inne zdanie od Twojego a juz z pewnoscia nie moze miec jakichkolwiek
    zarzutow.

    > Do ekranu z L900 wracając: nie jest tak imponujący jak w L800, bo jest
    > całkiem płaski bez zaokrąglonych błyszczących krawędzi. Niektórzy
    > badziewiarze się może ucieszą, że będą mogli sobie nakleić folię.

    No i nie bedzie mozna krecic na ekranie w ruletke.