  • Data: 2010-05-25 11:09:21
    Temat: Re: Lodowka samochodowa...
    Od: Lew2 <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 21:42, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:
    > Kupowal ktos ostatnio i jest zadowolony (albo nie - to tez chetnie sie
    > dowiem)?
    > Bo pojawilo sie sporo ciekawych ofert i chetnie bym sie dowiedzial o
    > kokretnych modelach czegos wiecej, niz jest w opisie fabrycznym.
    >
    > Pzdr
    >
    > --
    > Axel

    Ja używam lodówki nie podłączanej elektrycznie. Taki pojemnik
    termiczny wygląda jak lodówka ale nie pobiera prądu. Sprawdza się
    znakomicie. Należy mieć kilka (6-8) wkładów do zamrażarki. Dzień
    wcześniej należy je włożyć do zamrażarki. W dniu wyjazdu wyciągnąć i
    włożyć z jedzeniem do tego pojemnika (na samej górze przykryć
    wkładami). Wystarcza nawet na 24 godziny jazdy jeśli jest więcej
    wkładów.
    Mimo, że mam w samochodzie gniazdko w bagażniku i widziałem lodówki w
    Carrefour po 100 zł, to uważam ten pojemnik (zwany lodówką, ale bez
    zasilania) sprawdza się znakomicie. Łatwo wymyć, lekki, nie obciąża
    instalacji samochodu.
    Też wolę jeść jedzenie przygotowane w domu, a nie jakiś świństwa
    nieznanego pochodzenia w przydrożnych restauracjach.